MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet mild Hybrid 2WD 6MT Comfort -...
fot. Archiwum

TOP5. Najtańsze SUVy w segmencie C. Ceny, wersje

Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet mild Hybrid 2WD 6MT Comfort - 103 900 zł
Suzuki S-Cross jest tak naprawdę kolejną generacją modelu SX4 S-Cross, jednak japoński koncern zdecydował się na zmianę nazwy samochodu. Pod względem rozwiązań technicznych nie różni się wiele od poprzednika - bazuje na tej samej platformie podłogowej, tj. Suzuki Global C. W przeciwieństwie do modelu Across, samochód nie został zapożyczony z gamy Toyoty.
S-Cross ma identyczne wymiary (długość, szerokość, wysokość), co poprzednik. Rozstaw osi również się nie zmienił, jednak według producenta w środku jest nieco więcej miejsca. Wymiary samochodu czynią z niego jedną z mniejszych propozycji wśród crossoverów segmentu C. Pojemność bagażnika, niezmiennie, wynosi 430 litrów przy rozłożonej kanapie tylnej. Samochód zyskał inną atrapę chłodnicy w kolorze fortepianowej czerni oraz nowe, trzypunktowe reflektory LED, które prezentują się znacznie ciekawiej i przede wszystkim nowocześniej od poprzednika. Bojowego wyglądu nadają S-Crossowi także czarne, plastikowe nakładki na nadkolach, zderzakach i progach. Sporo wizualnych zmian znajdziemy także w tylnej partii nadwozia. Mowa tu m.in. o szerokich światłach ze srebrnymi kloszami połączonymi czarną listwą, a także przemodelowanym zderzaku o bardziej outdoorowym kształcie. Parę zmian zaszło także w kabinie. W górnej części konsoli środkowej zastosowano nowy, wolnostojący, 9-calowy dotykowy ekran systemu infotainment z funkcjami Android Auto i Apple CarPlay. Nowe są też centralne nawiewy. Suzuki S-Cross mierzy 4300 mm długości, 1785 mm szerokości oraz 1585 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2600 mm.
Bazowe Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet mild hybrid o mocy 129 KM i maksymalnym momencie obrotowym 235 Nm wyceniono na 103 900 zł za konfigurację Premium z napędem na przód i napędem na przód. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,5 s, a prędkość maksymalna to 195 km/h. Bogatsza odmiana Premium kosztuje od 108 900 zł, zaś topowa Elegance od 118 900 zł. Dopłata to napędu AWD wynosi 12 000 zł (występuje on od odmiany Premium). W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 10,2 s. Jest też odmiana hybrydowa z wolnossącą jednostką o pojemności 1.5 litra i silnikiem elektrycznym. Łączna moc układu wynosi 116 KM, zaś napęd trafia na przednią lub obie osie poprzez 6-stopniową zautomatyzowaną przekładnię. Bazowa odmiana hybrydowa z napędem na przód w odmianie Premium kosztuje od 124 900 zł. Bogatszy wariant Elegance wymaga 10 000 zł dopłaty. Odmiana Premium z napędem AWD kosztuje od 136 900 zł. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 12,7 s, a prędkość maksymalna to 175 km/h.

Zobacz również

Pokaz filmów wspinaczkowych 22 maja w Kinie Pod Baranami [WIDEO]

Pokaz filmów wspinaczkowych 22 maja w Kinie Pod Baranami [WIDEO]

Zamieszanie wokół ślubowania nowego wójta Charsznicy

Zamieszanie wokół ślubowania nowego wójta Charsznicy

Polecamy

Masz takie objawy? To może być jedyna oznaka choroby tarczycy

Masz takie objawy? To może być jedyna oznaka choroby tarczycy

Tematy rozszerzonej matury z polskiego wywołały frustrację. Opinie maturzystów

Tematy rozszerzonej matury z polskiego wywołały frustrację. Opinie maturzystów

Chcesz mieć gładkie stopy? Tego absolutnie NIE rób! Ostrzega ekspertka

Chcesz mieć gładkie stopy? Tego absolutnie NIE rób! Ostrzega ekspertka