Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

Koniec „betonowej pustyni” w centrum Olkusza. Na rynku pojawią się nowe drzewa

Koniec „betonowej pustyni” w centrum Olkusza. Na rynku pojawią się nowe drzewa

Noc Muzeów 2024 w Przemyślu już 18 maja. Sprawdź, co przygotowano

Noc Muzeów 2024 w Przemyślu już 18 maja. Sprawdź, co przygotowano

Polecamy

PZPN nagrodzi kluby Ekstraklasy? Przepis o młodzieżowcu w nowej odsłonie

PZPN nagrodzi kluby Ekstraklasy? Przepis o młodzieżowcu w nowej odsłonie

Burza w krakowskim futbolu. "Utrata zaufania" kontra "strach przed wyborami"

Burza w krakowskim futbolu. "Utrata zaufania" kontra "strach przed wyborami"

Kalendarzyk imprez sportowych w Małopolsce. Dużo meczów w Krakowie

Kalendarzyk imprez sportowych w Małopolsce. Dużo meczów w Krakowie