Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W Tarnowie będzie zmiana sekretarza miasta. Aleksandra Mizera po blisko 33 latach na tym stanowisku przechodzi na emeryturę. Jest konkurs

Robert Gąsiorek
Robert Gąsiorek
Aleksandra Mizera po 33 latach pracy jako Sekretarz Miasta Tarnowa przechodzi na emeryturę
Aleksandra Mizera po 33 latach pracy jako Sekretarz Miasta Tarnowa przechodzi na emeryturę archiwum/UMT
Aleksandra Mizera, która od blisko 33 lat pełniła stanowisko Sekretarza Miasta Tarnowa, odchodzi z tarnowskiego magistratu. Urzędniczka postanowiła przejść na emeryturę. Jej miejsce zastąpi osoba wyłoniona w konkursie ogłoszonym przez tarnowski urząd miasta.

Rocznica wojny na Ukrainie. Jak poradził sobie polski rynek pracy

od 16 lat

Wszyscy prezydenci Tarnowa powierzali jej sprawy miasta

Informację o odejściu z urzędu Aleksandry Mizery przekazał na czwartkowej (23 lutego) sesji prezydent Roman Ciepiela. Poinformował, że wieloletnia Sekretarz Miasta w poniedziałek 27 lutego przechodzi na emeryturę.

- Wszyscy prezydenci ośmiu kadencji od 1990 roku powierzyli jej sprawy miasta. Zżyliśmy się z panią Aleksandrą przez wiele lat i chciałbym jej podziękować za jej bardzo obiektywną, niepolityczną służbę dla naszego miasta - powiedział podczas sesji Roman Ciepiela.

Aleksandra Mizera sekretarzem miasta została w maju 1990 roku. Pełniła tę funkcję nieprzerwanie przez blisko 33 lata. Współpracowała z prezydentami: Mieczysławem Bieniem, Józefem Rojkiem, Ryszardem Ścigałą i Romanem Ciepielą.

Urzędniczka, która 7 marca skończy 65 lat, zajmowała się organizacją pracy w magistracie. Bezpośrednio podlegały jej wydział informatyzacji i organizacyjny, a także Kancelaria Rady Miejskiej.

Kto będzie nowym Sekretarzem Miasta Tarnowa?

Następca Aleksandry Mizery ma zostać wyłoniony w drodze konkursu. Nabór na Sekretarza Miasta Tarnowa ogłoszony został 22 lutego. Wymaganiami niezbędnymi, jakie wskazano, aby starać się o pracę na tym stanowisku, jest m.in. posiadanie obywatelstwa polskiego, niekaralność oraz posiadanie wyższego wykształcenia na kierunkach: prawo, administracja i zarządzanie. Musi mieć także co najmniej czteroletnie doświadczenie na stanowisku urzędniczym oraz co najmniej dwuletni straż pracy na stanowisku kierowniczym w urzędzie lub innej jednostce sektora finansów publicznych.

Dodatkowymi atutami, jakie wymieniono w ogłoszeniu, jest m.in. znajomość prawa związanego z funkcjonowaniem administracji samorządowej, ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia specjalistyczne, a także bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności znajomość pakietu MS Office.

Kandydat powinien się również cechować umiejętnością zarządzania i kierowania zespołem, kreatywnością, komunikatywnością, łatwością nawiązywania kontaktu z otoczeniem, odpornością na stres, umiejętnością pracy w sytuacji kryzysowej, czy też analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.

Zainteresowani pracą w tarnowskim magistracie mogą składać swoje zgłoszenia do 6 marca. Wyboru nowego sekretarza dokona komisja, która składa się z prezydenta Romana Ciepieli i trójki jego zastępców: Tadeusza Kwiatkowskiego, Bogumiły Porębskiej i Agnieszki Kawy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na tarnow.naszemiasto.pl Nasze Miasto