- (...) Prowadzenie przez Przedsiębiorstwo działań zmierzających do ujednolicenia zasad rozliczeń klientów indywidualnych obsługiwanych przez Spółkę i narzucaniu dla gospodarstw domowych z umowami kompleksowymi, rozliczania w cyklu sześciomiesięcznym uważam za niedopuszczalne i naganne - czytamy w odpowiedzi na pismo posła.
Spółka zapewnia, że przeprowadziła odpowiednią kampanię informacyjną i klienci mieli możliwość nie zaakceptowania nowych warunków umowy. - Enion Energia nigdy nie narzucała i nie narzuca klientom indywidualnym to jest gospodarstwom domowym z umowami kompleksowymi, zmiany systemu rozliczeń z dwumiesięcznego na sześciomiesięczny - tłumaczy Elżbieta Bukowiec, rzeczniczka prasowa firmy Enion.
Jacek Pilch podkreśla, że na bieżąco będzie monitorował sytuację.
- Firmy takie jak Enion powinny swoich klientów traktować podmiotowo, a nie przedmiotowo - stwierdza Jacek Pilch. Poseł wyraża obawę o osoby, które padły ofiarą powodzi. - Ci ludzie nie mają w tej głowy do takich rzeczy oraz pieniędzy - dodaje Jacek Pilch.
W tej chwili trudno mówić o ewentualnych karach dla firmy ponieważ URE czeka na wyjaśnienia ze strony Enionu.
Enion pomaga
300 tysięcy złotych firma Enion przeznaczyła na pomoc dla osób, które padły ofiarą wielkiej wody. Wsparcie otrzymali powodzianie z Małopolski oraz ze Śląska. Spółka pomogła między innymi mieszkańcom gminy Szczucin. Enion przekazał tam około tysiąca konserw, kilka tysięcy butelek wody mineralnej oraz koce, polary i czekoladki dla dzieci.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?