FLESZ - Polscy kierowcy łamią przepisy. Także w Europie.
Autobus trafił do Tarnowa pod koniec ubiegłego roku. W ostatnich tygodniach był gruntownie odnawiany i dostosowywany do standardów tarnowskiego taboru. Położono w nim nową tapicerkę i przemalowano na obowiązujące w tarnowskim MPK barwy.
Pojazd ma 3 lata i niespełna 200 tysięcy kilometrów przebiegu. Wyróżnia się na tle scanii, które obecnie posiada MPK. Posiada m.in dodatkowe ogrzewanie zasilane gazem CNG, a nie olejem napędowym, jak w innych pojazdach z taboru przewoźnika. Posiada również większy tylny wyświetlacz, którego rozmiar pozwala na wyświetlanie nie tylko numeru linii, ale także kierunku jazdy autobus.
Scania różni się od innych także drzwiami, które oprócz dobrego uszczelnienia wyposażone są w mechanizm otwierania nieograniczający przestrzeni pasażerskiej. Otwierają się ruchem przesuwnym wzdłuż płaszczyzny bocznej autobusu, co ma gwarantować większe bezpieczeństwo pasażerów oczekujących na wejście. Dodatkowym elementem wyposażenia jest również zewnętrzne oświetlenie środkowych i tylnych drzwi autobusu.
- Jest to bardzo fajny autobus, w dobrym stanie technicznym, regularnie serwisowany i przede wszystkim z niewielkim, jak na autobusy przebiegiem - zachwala Zbigniew Kajpus, dyrektor operacyjny tarnowskiego MPK.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?