Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Tarnów. „Cycuszki ArtFestowe” to był hit Festiwalu Sztuki. Ciasteczka w kształcie piersi promowały walkę z rakiem [28.01]

Paulina Marcinek-Kozioł
Paulina Marcinek-Kozioł
„Cycuszki ArtFestowe” były dostępne w cukierni  Ana Belle Patisserie przy Palcu Kazimierza w Tarnowie przez  czas trwania festiwalu
„Cycuszki ArtFestowe” były dostępne w cukierni Ana Belle Patisserie przy Palcu Kazimierza w Tarnowie przez czas trwania festiwalu archiwum Artura Gawle
745 ciasteczek w kształcie kobiecych piersi udało się sprzedać w ramach Festiwalu Sztuki ArtFest, organizowanego przez Biuro Wystaw Artystycznych. „Cycuszki ArtFestowe” miały zachęcić kobiety do regularnego badania piersi, a część pieniędzy uzyskana z ich sprzedaży wsparła fundację promująca walkę z nowotworami.

FLESZ - Co stanie się z gospodarką po pandemii?

"Cycuszki ArtFestowe" w ramach festiwalu Sztuki ArtFest w Tarnowie

Biuro Wystaw Artystycznych w Tarnowie wpadło na niecodzienny pomysł, na zeszłoroczną odsłonę Festiwalu Sztuki ArtFest im. Bogusława Wojtowicza. Obok wystaw i koncertów, które z powodu pandemii koronawirusa odbywały się online, postawiło na profilaktykę raka piersi.

„Cycuszki ArtFestowe”, czyli ciasteczka w kształcie kobiecych piersi, wykonywała Anna Daraż z Ana Belle Patisserie przy Palcu Kazimierza Wielkiego 4 w Tarnowie. Słodkości o nietypowym kształcie cieszyły się dużym powodzeniem

- Zainteresowanie, przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że akcja spotkała się z tak pozytywnym odbiorem wśród mieszkańców w różnym wieku. Organizując ją, chcieliśmy zachęcić kobiety do samodzielnego i regularnego badania piersi, które pozwoli na wczesne wykrywania raka - podkreśla Ewa Łączyńska-Widz, dyrektor BWA w Tarnowie

Ciasteczka wsparły Fundację Kochasz Dopilnuj

„Cycuszki ArtFestowe” były dostępne w cukierni Ana Belle Patisserie przy Palcu Kazimierza w Tarnowie przez czas trwania festiwalu. W ciągu czterech tygodni sprzedano 745 ciasteczek. Zebrano w sumie 1 500 zł – to dwa złote z każdej sprzedanej ArtFestowej słodkości. Pieniądze trafią na konto „Fundacji Kochasz Dopilnuj”, która jest organizacją promującą profilaktykę prozdrowotną oraz profilaktykę chorób nowotworowych.

Biuro Wystaw Artystycznych chciałoby powtórzyć akcję za rok.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na tarnow.naszemiasto.pl Nasze Miasto