Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rewolucja! Bilet na pociąg kupimy w sklepie spożywczym lub na stacji benzynowej

Piotr Rąpalski
Piotr Rąpalski
PKP Intercity
Bilety PKP Intercity w sklepach spożywczych, kioskach lub na stacjach benzynowych – wkrótce to możliwe. PKP Intercity rozwija model sprzedaży agencyjnej biletów kolejowych i zachęca do współpracy firmy obsługujące stacjonarne punkty sprzedaży.

Nowy model sprzedaży agencyjnej skierowany jest m.in. do sieci kiosków lub saloników prasowych, sieci sklepów spożywczych, sieci stacji paliw, sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe (z wyłączeniem kolejowych kas biletowych) – czyli wszystkich firm zainteresowanych sprzedażą usług dodatkowych w postaci biletów na pociągi PKP Intercity oraz spełniających określone wymagania.

Nowa formuła agencyjna skierowana jest do podmiotów posiadających własną lub partnerską sieć dystrybucji towarów lub usług z minimalną liczbą punktów stacjonarnych wynoszącą 50 lokalizacji i mogących wykazać doświadczenie w sprzedaży konsumentom usług podmiotów zewnętrznych. Formularz zgłoszeniowy dla agentów, zawierający szczegółowe warunki współpracy, jest dostępny na stronie internetowej PKP Intercity.

- Bardzo duża popularność kolei będzie nadal rosła w najbliższych latach, dlatego dążymy do tego, aby zakup biletów na połączenia PKP Intercity był jak najłatwiejszy dla podróżnych. Poprzez rozwój nowego modelu sprzedaży agencyjnej otwieramy się na współpracę z następnymi partnerami, szukając w ten sposób kolejnych sposobów dotarcia do klientów. Dla potencjalnych partnerów to szansa na sprzedaż biletów przewoźnika, którego popularność stale rośnie, na jasnych i atrakcyjnych zasadach. Nasza dotychczasowa współpraca z partnerami w ramach ujednoliconych warunków handlowych i rozwój zdalnych kanałów sprzedaży pokazuje, że podróżni bardzo chętnie korzystają z nowych możliwości zakupu biletów PKP Intercity – mówi Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.

Skierowanie przez PKP Intercity oferty nowego modelu sprzedaży agencyjnej do podmiotów obsługujących stacjonarne punkty sprzedaży stanowi rozwinięcie projektu uruchomionego we

wrześniu 2021 roku. Wówczas spółka zwróciła się do firm obsługujących systemy sprzedażowe przez aplikację i/lub stronę internetową. W ubiegłym roku współpracę z PKP Intercity rozpoczęło trzech partnerów – bilety na połączenia przewoźnika dostępne są na platformach mPay, e-podróżnik.pl oraz KOLEO. Sprzedaż biletów PKP Intercity w kanałach zdalnych okazała się hitem narodowego przewoźnika – z końcem lutego br. przekroczona została granica 1,8 mln sprzedanych biletów we wspomnianych kanałach.

Nie będzie chipów w mózgu. Kolejna klęska Muska?

od 16 lat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Rewolucja! Bilet na pociąg kupimy w sklepie spożywczym lub na stacji benzynowej - Gazeta Krakowska

Wróć na tarnow.naszemiasto.pl Nasze Miasto