Huntsman zatrudni 200 specjalistów w swoim nowym centrum usług biznesowych w Krakowie. Rekrutacja trwa

Materiał informacyjny Huntsman Corporation
Huntsman Corporation – globalna firma chemiczna z siedzibą w Teksasie – poszukuje pracowników do nowo otwartego krakowskiego Global Business Services (GBS), czyli centrum usług biznesowych. Zatrudnienie znajdzie tam 200 osób: specjalistów w zakresie księgowości, kredytów, zasobów ludzkich, środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa (EHS), zakupów, automatyki i zaawansowanej analityki, planowania i analizy finansowej, obsługi klienta, zarządzania łańcuchem dostaw.

Huntsman od 50 lat oferuje zróżnicowane portfolio specjalistycznych chemikaliów na całym świecie dla producentów obsługujących szeroki i zróżnicowany zakres rynków konsumenckich i przemysłowych. Wytwarza ponad 7,5 tys. produktów dla kluczowych sektorów takich jak lotnictwo, transport, budownictwo, konserwacja żywności oraz energetyka i paliwa.

Amerykańska firma, której przychody w 2022 roku wyniosły około 8 miliardów dolarów, posiada ponad 60 zakładów produkcyjnych, badawczo-rozwojowych i operacyjnych w blisko 30 krajach i zatrudnia obecnie około 7 tys. pracowników.

Produkty firmy przez cały okres ich użytkowania przyczyniają się do usunięcia z naszej planety 750 milionów ton dwutlenku węgla każdego roku. Wykorzystywane są m.in. do zwiększania efektywności energetycznej budynków, zmniejszania zapotrzebowania na paliwo w transporcie naziemnym i powietrznym oraz do redukcji ilości odpadów. Umożliwiają też stosowanie alternatywnych rozwiązań energetycznych.

Biuro w Krakowie będzie świadczyć usługi dla całego świata

Huntsman Corporation niedawno otworzył biuro w Krakowie. To centrum usług biznesowych Global Business Services, które będzie świadczyć różne usługi głównie dla operacji Huntsman w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA). Nowe biuro umożliwi firmie m.in. lepsze zrównoważenie kosztów, usług i szybkości działania.

Dlaczego firma postawiła na Kraków? Jak tłumaczą jej przedstawiciele, Polska jest stabilna ekonomicznie, to jedna z najlepszych lokalizacji w środkowej Europie, a Kraków doskonale wpisuje się w wizję rozwoju i kulturę organizacyjną Huntsman Corporation, zapewniając dostęp do wysoko wykwalifikowanych pracowników oraz nowoczesnej infrastruktury.

- Otwarcie nowego biura w Krakowie jest ważną częścią długoterminowej strategii rozwoju naszej firmy - powiedział Paul Rollé, Huntsman Site Leader na Polskę. - Wybraliśmy kompleks High5ive ze względu na jego lokalizację w samym centrum Krakowa. Budynki zostały wzniesione z ekologicznych materiałów i wykorzystują zasoby w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, co wpisuje się w nasze zaangażowanie dotyczące redukcji ilości odpadów oraz śladu węglowego wynikających z działalności firmy - dodał.

Praca w Huntsman Corporation: rekrutacja trwa

Obecnie krakowskie biuro GBS zatrudnia 80 osób, ale do końca roku liczba ta ma wzrosnąć do 200. Właśnie trwa rekrutacja. Poszukiwani są specjaliści w zakresie: księgowości, kredytów, zasobów ludzkich, środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa (EHS), zakupów, automatyki i zaawansowanej analityki, planowania i analizy finansowej, obsługi klienta, zarządzania łańcuchem dostaw.

Huntsman rekrutuje kupców, starszych kupców i kierowników ds. procesów zakupowych do swojego zespołu zakupowego oraz regionalnych kierowników ds. łańcucha dostaw. Jeśli chodzi o zarządzanie łańcuchem dostaw, poszukuje planistów podaży i popytu, planistów transportu, inżynierów logistyki i nie tylko. To centrum będzie świadczyć różnorodne usługi dla Europy, w tym planowanie finansowe i analizy, dlatego szuka osób w Polsce posiadających umiejętności finansowe. Konkretne stanowiska obejmują księgowych, analityków płac, menedżerów kredytowych i przedstawicieli obsługi klienta.

Od kandydatów wymagane są nie tylko m.in. kompetencje finansowe, ale także znajomość angielskiego – w mowie i piśmie – i umiejętność komunikowania się w tym języku w zakresie tematyki biznesowej oraz technicznej. W przypadku niektórych stanowisk konieczna jest także znajomość dodatkowych języków (szczegóły na stronie: www.huntsman.com/poland-careers).

Firma poszukuje osób, które potrafią współpracować i doskonale radzą sobie w pracy zespołowej. Ponadto chce zatrudnić osoby posiadające kompetencje cyfrowe. - Inwestujemy w ludzi. Cenimy różnorodność i rodzinną atmosferę, ale poświęcamy też dużo przestrzeni na rozwój i ciągłe uczenie się - mówi Paul Rollé. – Kierujemy się naszymi wartościami: uczciwością, wzajemnym szacunkiem i odpowiedzialnością. Osoba, która do nas dołączy, stanie się częścią rozwijającej się, międzynarodowej firmy, w której, co najważniejsze, etyka jest zawsze na pierwszym miejscu.

Model GBS firmy Huntsman w Polsce i na całym świecie umożliwia podnoszenie umiejętności pracowników i poszerzanie ich wiedzy branżowej poprzez inwestowanie w szkolenia funkcjonalne i zawodowe. Huntsman oferuje ambitne doświadczenia, które poszerzają umiejętności i zdolności pracowników, w tym spersonalizowane plany szkoleń i rozwoju, możliwości uczenia się zarówno wirtualnie, jak i na miejscu, a także starannie zaplanowane ścieżki pracy i rozwoju kariery.

Więcej informacji: www.huntsman.com/poland-careers

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo

Materiał oryginalny: Huntsman zatrudni 200 specjalistów w swoim nowym centrum usług biznesowych w Krakowie. Rekrutacja trwa - Kraków Nasze Miasto

Wróć na tarnow.naszemiasto.pl Nasze Miasto