O ogromnych kolejkach, które ustawiają się do okienek kasowych na tarnowskiej stacji, pisaliśmy niespełna dwa tygodnie temu.
Problem nie jest nowy, ale wraz z wakacjami urósł do kolosalnych rozmiarów. Więcej osób przychodzi bowiem teraz na dworzec po to, aby bezpośrednio zasięgnąć języka, zaplanować podróż i zabukować bilety na wakacyjne wyjazdy. A to znacznie wydłużało czas obsługi petentów. Na tarnowskim dworcu do niedawna pracowały tylko dwie kasjerki, które poza sprzedażą biletów zajmują się również udzielaniem informacji podróżnym.
Od kilku dni czynne są już trzy okienka. Jedno prowadzone przez PKP Intercity oraz dwa agencyjne Przewozów Regionalnych. - Uruchomiliśmy drugie stanowisko kasowe, aby wyjść naprzeciw podróżnym. Na razie będzie ono czynne do końca września, ale jeśli będzie taka potrzeba, to niewykluczone, że zostanie na dłużej - wyjaśnia Sylwia Penc, rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych w Krakowie.
Stanowisko jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8-20, a w soboty i niedziele w godz. 8-18. Jego godziny otwarcia różnią się nieco od tych w okienku, które było czynne już wcześniej. W nim bilety można kupić od godz. 6.15 do godz. 18.15 (od poniedziałku do piątku), w soboty - do godz. 16.30, a w niedziele i święta - do godz. 18.
MIJA ROK OD ŚWIATOWYCH DNI MŁODZIEŻY 2016 W KRAKOWIE. KONIECZNIE SPRAWDŹ:
- Wszystkie wystąpienia papieża Franciszka
- Zdjęcia i Wideo
- Podsumowanie dni: 26 lipca | 27 lipca | 28 lipca | 29 lipca | 30 lipca | 31 lipca
- Światowe Dni Młodzieży 2016 w Krakowie - serwis specjalny
WIDEO: 20 lat od powodzi tysiąclecia. Zobacz poruszający materiał:
Autor: NTO, x-news
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?