Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Tarnów: tajemniczy pomysłodawca billboardów znaleziony

Andrzej Skórka
"Odwiedź Tarnów i zdobądź biegun ciepła" - to wcale nie nowe hasło kampanii promocyjnej Tarnowa. Ktoś inny wykupił miejsca na billboardach w całym mieście i zachwala jego uroki.

Tarnowianie od tygodnia głowią się co oznacza kampania, w której mowa o charakterystycznych miejscach w mieście. "Mieszkaj na Piaskówce i zrób sobie babkę" abo "Zamieszkaj na Rolniczej i nie płać jak za zboże" - to dwa z przykładów.

- To nie nasza kampania, ale liczę, że miasto na niej skorzysta - mówi Maria Zawada-Bilik, szefowa wydziału marki miasta w UMT. Mieszkańcy Tuchowa sądzili, że w ich mieście hasłem "Przyjedź do Tuchowa i odpuść sobie wszystko" promuje się klasztor redemptorystów .

"Omiń bramkę Tarnovii i zaparkuj na Jasnej" sprzed Galerii Tarnovia sugeruje, że kampania może poprzedzać otwarcie konkurencyjnej Gemini Park Tarnów. Firma potwierdza i zapowiada kontynuację. -

Naszym zamysłem było przyciągnięcie uwagi hasłami dopasowanymi do ulic, dzielnic oraz miast w promieniu 60 kilometrów od Tarnowa - mówi Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu w Gemini Park Tarnów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na tarnow.naszemiasto.pl Nasze Miasto