Tarnowianie od tygodnia głowią się co oznacza kampania, w której mowa o charakterystycznych miejscach w mieście. "Mieszkaj na Piaskówce i zrób sobie babkę" abo "Zamieszkaj na Rolniczej i nie płać jak za zboże" - to dwa z przykładów.
- To nie nasza kampania, ale liczę, że miasto na niej skorzysta - mówi Maria Zawada-Bilik, szefowa wydziału marki miasta w UMT. Mieszkańcy Tuchowa sądzili, że w ich mieście hasłem "Przyjedź do Tuchowa i odpuść sobie wszystko" promuje się klasztor redemptorystów .
"Omiń bramkę Tarnovii i zaparkuj na Jasnej" sprzed Galerii Tarnovia sugeruje, że kampania może poprzedzać otwarcie konkurencyjnej Gemini Park Tarnów. Firma potwierdza i zapowiada kontynuację. -
Naszym zamysłem było przyciągnięcie uwagi hasłami dopasowanymi do ulic, dzielnic oraz miast w promieniu 60 kilometrów od Tarnowa - mówi Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu w Gemini Park Tarnów.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?